1 februari

Har precis fått veta av Jocke att jag skämt ut mig.

När jag var på väg hem så stod det en Volvo vid ett övergångsställe och väntade på att köra ut på vägen. Älsklingens pappa kör en precis likadan Volvo och föraren såg verkligen ut som hans pappa. Men jag vågade inte vinka. Jag började gå över övergångsstället och såg nu registreringsnumret. Bokstäverna stämde så jag tänkte: What the fuck nu vinkar jag. Och så vinkade jag lite för överdrivet. Och tillbaka fick jag en liten futtig vink, då förstod jag att det inte var älsklingens pappa. Opps! riktigt pinsamt.

Jag berättade detta för älsklingen och han frågade sin pappa. Och han hade inte vinkat till mig idag. Så det var något helt främmande gubbe jag vinkade till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0