17 februari

Jag och Älsklingen låg och kollade på Efter 10 med Tilde imorse. Blondinbella och Stinalee var där. (+ en annan bloggare som jag inte kommer ihåg vem det var.)

För det första så såg Stinalee ut att vara 15 år istället för 20. Och det kändes som att hon muckade gräl med Blondinbella. Hon avbröt henne mitt i meningar, ställde dumma frågor med sarkastisk ton. Jag satt nästan och skrek på henne att hålla käften, för jag ville veta vad Blondinbella ville säga. Älsklingen måste ha tyckt att jag var knäpp.
Men jag kan ju säga det att jag inte tycker om Stinalee. Fast Blondinbella är inget att hänga i granen heller.

Diss: "Stinalee"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så jävla sant!
Ha en bra dag :)

2008-02-17 @ 14:17:31
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0