17 februari


Det kanske låter konstigt men jag försöker lära mig själv att gilla Te. Jag har aldrig gillat det förut men nu känns det som att jag står vid ett vägskäl. Kaffe eller Te.
Kaffe tycker jag är skit äckligt, så då fanns det bara Te kvar. Jag gör detta för att jag tycker att det känns lite töntigt att gå ut och fika och beställa en äppeljucie till kanelbullen eller skinksmörgåsen..
Så nu har jag börjat mitt nya liv som Te-drickare.

Nu har jag precis druckit en kopp och det var faktist ganska gott. Så i fortsättningen kommer det finnas något gott och varmt att dricka när jag blir sjuk förutom Oboy, som alltid kommer vara min favorit.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ellinor

Te är supermumsigt! ;)

2008-02-18 @ 17:46:30
URL: http://frokenellinor.blogg.se
Postat av: Angelica

Hahah, försöker ockås lära mej att dricka det. Alla andra verkar ju tycka om det,fast fattar inte varför. Varmt vatten liksom ? :P

2008-02-18 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0