18 februari

image155image156

Idag hade jag på mig mina favorit skor. Men jag fattar igentligen inte varför jag har på mig dem. Jag får så jäkla ont i fötterna. Fast just idag var det lite särskilt, skulle kolla om knät pallade med trycket. Det var fötterna som dog först kan jag erkänna.
Jag hatar att ha på mig dem för att det gör så ont i slutet av skoldagen, men jag älskar känslan av att bli så lång. Det är som en drog!
Folk kanske tycker att jag som är så lång i vanliga fall (183 cm) är konstig för att jag har så höga klackar. Men som sagt, det är som en drog för mig. Det är en fetish kan man nog säga.

Kommentarer
Postat av: sofie

thanks! =)
är inge bra på att va sjuk, blir som en grinig kille då...

jo...depp är alltid bra....fast även om inte filmen i sej är nåt att se är det sååå mysigt att gå på bio! love it!

2008-02-18 @ 18:51:01
URL: http://bolli.blogg.se
Postat av: Fröken Ellinor

Ouff, vilka snyggingar du har Malin! Jag gillar också känslan av att bli lång.. Man känner sig mäktig hahaah! xD

2008-02-18 @ 20:13:22
URL: http://frokenellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0