20 februari

Sveriges tv-kåtaste person måste vara Paul Haukka.
Han är med i the vocie morgonshow som även visas på kanal 5 mellan 06.00 och 09.00. Hans kollegor Josefin och Jakob vet exakt hur man ska sköta sig runt kameran. De kollar inte in i den hela tiden, de spelar att den inte finns. Men det kan inte Paul. Så fort han säger något så gör han de in i kameran även fast han pratar med någon inne i studion. 

Han står och stirrar in i kameran som om han verkligen kollar på mig, jag får lika mycket obehags känsla som när Face-84 uppträdde i melodifestivalen.

Men det kanske är så att Paul har en fling med kameramannen/kvinnan så det är därför han står och kollar ditåt.

Fast jag tror nog att det är så att han är så jätte tv-kåt och vill vara med så mycket som möjligt. Men det sättet han gör det på gynnar honom inte. Villket är synd för han är en bra radiopratare engligt mig.


Bild från Thevoice


Kommentarer
Postat av: Kajsa

"Tillhör ni inte samma släckt?"

nej, hon är min låssas-syster. ;););)

2008-02-20 @ 18:10:20
URL: http://abckajsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0