24 februari

Är så trött på mediernas övervakning av Amerikanska presidentvalet. Varje dag kommer ny skit om Hillary och Obama. Det är klart att en kvinna och en mörkhyad presidentkandidat är roligare än 50+ gubbar, som jag har fått nog av (Bush, Clinton etc.). Men jag är urless på det här, det enda som kommer just nu är påhopp dit och förtal hit. Blablabla. Inte nog med att vi bara får övervakning från demokraterna, det Amerikanska valsystemet är helt sjukt! Jag skulle inte orka med alla primärval och liknande skit om jag bodde i USA. De har ju hållit på med sina valkampanjer i 3 år nu. Jag skulle spy på dem. Personligen så tycker jag att svenskarna överdriver, men det är bara några små  hundradelar av vad de gör i USA.

Men nu eftersom att jag sitter hemma i lilla gråa Sverige så kan jag välja att bara rulla förbi det när jag är inne på aftonbladets hemsida.
DN är bättre, men den sidan är så tråkig. För där kan man ju inte läsa om Romeo - Världens minsta bodybuilder.


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0