25 februari

God morgon!

Idag ska jag åka skridskor med lite folk som jag känner. Ska bli riktigt kul, fast jag har hört lite ryckten om att en viss person ska komma. Men men, jag kan anpassa mig. Eller mer ignorera. Ska ju umgås med några av mina favoriter så det känns jätte kul.
Fast jag har inte åkt skridskor på 3 (?) år. Ska bli kul att som om knät klarar det här också.

I eftermiddag måste jag ner i gymmet. Ben, knän, rygg och mage. Känns som att jag har blivit lite degig efter 3 veckors "paus" i tränandet. Fast älsklingen säger att jag inte ser degig ut alls, fast man vet ju hur killar är....

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha,
det kan jag förstå för den är verkligen jättebra!
Ha en trevlig kväll.

2008-02-25 @ 19:04:21
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0