26 februari

Varit med mamma och pappa på jobbet. Riktigt kul. Gubbarna som jobbar där är snäll och roliga, dessutom så är det bättre att jobba än att bara sitta hemma och dega.

Sorterade ritningar hela eftermiddagen (ben träning). Fick veta att företaget bla. har byggt om på Sturebadet. Fansy!
image175image176

Fick en jätte gullig klubba av pappa idag;image178
Den var riktigt god också.

Sitter just nu och kollar på Christine på Kanal 5, skit bra program. Funderar på vad jag ska äta till middag och tänker efter vad jag kan skriva på mitt CV. Så lite har jag har jag att göra ikväll också.
Ska kolla på Sjukhuset och Gynning.

Vänta.....är det gossip girl idag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0