26 februari

Det finns så många tjejer som skäms för sin längd. Jag förstår inte varför! De tycker att det är pinsamt att vara 10 cm längre än killen som står bredvid på bussen. De undviker klackar för då blir man ju ännu längre.

Själv älskar jag klackar. Jag älskar att vara lång, längre, längst! Utan klackar är jag 183 cm, mina favorit skor med klackar gör så att jag blir ca. 193 cm lång. Och jag är stolt över det. Jag är stolt för att jag har fötts till att bli en lång tjej. Sen så är jag blond och nästan blåögd. Passa nästan in i det Svenska idealet som finns utomlands. Måste bara operera brösten först.

Förut när jag gick med kryckor så fick jag åka taxi till skolan. En dag så var det en chaffis som hade mundiarré. Han babblade på om att sverige var skit kallt och vädret var piss tråkigt (han var invandrare) och så tyckte han att korta tjejer är skit tråkigt. Hur vi kom in på min längd kommer jag inte ihåg, men han tyckte att jag hade bra längd iallafall.
Fast det som är jobbigt när man är lång är att alla skämtar om att man måste vara jätte bra på basket. Ibland så antar de att jag spelar basket, utan att känna mig. Fördomar....


image179

Kommentarer
Postat av: Emma

Detsamma! När du nu tänker sova alltså;p Kram

2008-02-26 @ 21:50:44
URL: http://ecaroline.blogg.se
Postat av: petrapeps

Tack för komment på min blogg :) (tandalösingen)

Skulle vilja vara nån dm längre jag med, iallafall 1 dm längre.
Jag är 164 cm ovan jord.

Snyggt med längd!

ha en bra onsdag, vi skall åka & bowla & äta god mat!

2008-02-27 @ 09:22:11
URL: http://petrapeps.blogg.se
Postat av: Ellinor

DU HAR SÅ RÄTT SÅ RÄTT MALIN! ;D

2008-02-28 @ 22:07:27
URL: http://frokenellinor.blogg.se
Postat av: Anonym

ska du operera brösten? haha :p

2008-02-29 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0