28 februari

image185

Solglasögon - HM
Pilotbrillor - En affär i gallerian
Trosor - Gina Tricot ( Jag klarar mig inte utan Gina, förlåt)
image186
Tee - Gina Tricot (!!!!!)
image188
Bh - Hm
Strumpor - Hm
Tights - Hm

Blev lite shopping. Hittade massa böcker jag ville ha, men det får bli någon annan gång.
Jag tänkte på en grej när jag var inne med Älsklingen på åhlens och kollade på böcker. Vi var de enda ungdomarna där. Visst fanns det barn, men ingen runt vår ålder. Men egentligen förvånar det mig inte. Många jag känner läser knappt 1 bok om året. Själv så älskar jag böcker. Har alltid fått höra att det är bra att läsa mycket, det gör oss bättre i stavning och man blir mer mogen i sina konversationer eftersom att man hela tiden lär sig nya ord.

Kommentarer
Postat av: jossan

Alltså, OMG, mer mogen i konversationer, skaffa ett liv :P Kul att du har en blogg, glömm bara inte att gå in på min. Puss

2008-02-28 @ 18:58:22
URL: http://missnowflake.blogg.se
Postat av: Tjudy

Keep it up!

2008-02-28 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0