3 februari

Mycket rolig dag igår. Först var det Make up kursen;image86
Innan, Ursch!
image88
Efter, Mums!
image87
Ankan och syster yster bev också fina. "Fast vi alla tre har ju pojkvänner, så vi behöver inte bry oss"

Köpte även smink för 800 kr, men som tur var behövde jag bara betala 100 kr!
image89
Gloss lips - Zoom, 135 kr , Cover all red, 165 kr, Foundation brush, 285 kr, Bronzing powder - Ta, 249 kr, Ögonskugga - Vit (gratis)
= 834 kr

Fast egentligen ville jag ha hela affären, men det var lite för dyrt. Pappa har inte så mycket pengar.

Sen åkte vi hem till Ankan och väntade på att mamma och pappa skulle komma dit med farmor.
Då fick jag mata kotten (Anton) för första gången. Riktigt roligt för han skrattar och försöker prata hela tiden.
image90
Fast som alla små barn så ser han lite kul ut när han äter. Världens gulligaste bebis.

Fixade även till mig lite genom att platta håret, jätte bra plattång Ankan hade.
image91

När Farmor hade kommit (tillsammans med mamma och pappa) så åkte vi in till Södermalm och gick till restaurangen Entré.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0