7 februari

Har precis gett mig in i klasströjs träsket. Nu ska jag få det här gjort. På måndag kan det till och med bli omröstning om vilket tryck vi ska ha. Kanske!

Sitter just nu och renskriver en uppsatts om naturförstöring. Har hållit på med den hur länge som hälst nu. Dags att få in den. Örjan blir nog glad.
Appropå Örjan, så hade jag ritat ett jätte fint hjärta på tavlan idag och skrivit Örjan i. (smöra lite för SO-läraren). Så kommer han till klassrummet och tror att det är Henry som skrivit det!! Blev lite ledsen. Men samtidigt undrar jag hur han kunnde tro att det var Henry. Henry har inte kommit så långt i sin utbildning om "smörning" ännu. 


image31
Den som är bäst i vår klass på att smöra är OP. Shit asså, men han är bra på det måste jag erkänna.The King of smöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0