8 februari

image112

UR var på vår skola och filmade idag. Fast de filmade fel person. Det var bara Hampus, Matte och Ande så gå i min klass som fick vara med. Kanske Linn och Amanda också. Såg de inte att jag var där? Den bästaste av de bästaste! Fast UR har ju bara dåliga program så det gör inget.

Fredag kväll:
Vara hemma med familjen.

Lördag:
Städa.
Sova hos Älskling.

Söndag:
Vakna hos Älskling.
Mysa hela förmiddagen.
Slappa hela eftermiddagen.
Gå hem på kvällen.
Plugga.

Ska bli kul nästa vecka för då ska jag och Belinda på prova-på-dag på teoretiska. Hoppas att det är bra. Annars blir det nog Tullinge gymnasium, fast om jag väljer tullinge så blir ju Jocke glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0