8 februari

Älsklingen har överlevt dagens skidåkning med skolan utan benbrott, som tur är för honom. Annars hade jag blivit riktigt sur. Orkar inte med att se honom med kryckor igen. 3:e gången på 3 år skulle det bli i så fall. Lite klantig är han. Fast det är därför jag älskar honom så mycket.

Sitter just nu och äter Svenska Lantchips och luktar kostigt pga. av min hudkräm. Önskar att det blir lördag. Ska nog lägga mig extra tidigt för att det ska gå snabbare. Det funkar faktist. Fast jag måste läsa ut min bok nu. Ska in nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Hej! Ja, jag tyckte också om Ellosväskan. Otroligt mycket! Jag älskar väskor. Ha en bra fredag!

2008-02-08 @ 18:15:19
URL: http://alexandra8808.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0