9 februari

Har precis städat och nu väntar jag på att pappa ska få tummen ur så vi kan åka och kolla på tapeter. Tydligen så kan vi inte göra det just nu för det är skidor på tv. Då kan man absolut inte åka ju!

Vi ska åka hit och kolla på tapeter idag


Hoppas att jag hittar något. Jag vill ha mitt rum fixat och mina nya möbler köpta. Är trött på tapeten jag har just nu. Har haft den sen jag var 6(?) år.
image120

Som tur var så valde mina föräldrar tapeten. Annars hade den nog blivit rosa eller blå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu är det dags att byta, och det finns så mycket fint att välja på....kram

2008-02-09 @ 12:05:21
URL: http://melodislinga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0