10:e Januari

En väldigt blogglös dag, men oj vad mycket saker som har hänt!

Vaknade 40 minuter innan jag skulle gå. Slängde mig fort som en dåre in i duschen. Körde en snabb dusch på 5 min. Sminka mig lite, klädde på mig. Precis när jag ska gå så ringer mamma och frågar om jag är vaken. Jag skriker typ i telefonen JAAA! måste gå nu! slänger på luren och typ powerwalkar till stället där vi träffas på morgonen.

Kommer till skolan, har tyska, förhör på läxan, FUCK! Jag sög! Men lektionen var ganska rolig ändå.
Sen hade vi typ idrott. Tappade min idrottsoskuld. Asså första gången jag hade lektion med Tobbe! Inte sex! Det var jätte kul, vi hoppade hopprep ( = ont i knät). Har nog aldrig ansträngt mig på en lektion så mycket som jag gjorde idag. Tobbe är skit bra, som idrottslärare!

Eget arbete efter det. Lalla runt lite. Skit tråkigt.

Efter det var det SO. Ägde alla, som vanligt, hihi. Nä men jag kunnde svara på mycket frågor. Det handlade om mellankrigstiden. Skit lätt. Inflation blablabla tryckte pengar blablabla skadestånd blablabla.

Fast det var lite pinsamt, Jag råkade kalla Örjan för pappa när jag skulle svara på en fråga. Och alla hörde det. Madde skrattade så att hon höll på att kissa på sig. Shit, inte bra att skämma ut sig sådär.

Det var ännu en degis dag på min degis skola. Helvetet börjar nog snart! Ursch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0