12:e Januari

Jätte skönt med lördag efter en sådan krävande vecka som det har varit nu. Oj oj oj (ironisk). Idag ska jag till Ikea. Det ska bli kul att få kolla på nya saker till mitt rum men samtidigt så har jag träningsvärk i benen, axlarna och magen. Så jag kommer gå runt som en gammal tant fast utan rullator. Eller som om jag har bajsat på mig.

Efter Ikea så ska vi kolla på kakel m.m. till badrummen. Längtar tills de är klart. Det blir ingen bubbelpool tyvärr. Men det blir nog två väldigt fina duschar chansar jag på.

Men just nu sitter jag med ett inredningsprogram och ritar upp mitt rum, precis som det ska vara. Lite kul faktist. Fast det kommer från Ikea så man kan bara använda deras möbler. Det är lite tråkigt.

Ska fixa mig nu för vi ska åka snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0