12:e Januari

Hemma igen. Jag och pappa var riktigt effektiva. Vi var på 2 badrums affärer också.
Jätte kul för jag får bestämma ganska mycket själv. Eftersom att vi ska ta bort badkaret och sätta dit en dusch så kommer jag få mitt badrum helt för mig själv. Jätte skönt!

Men jag och pappa var iallafall inne på Ikea i 30 minuter och hittade allt vi skulle ha. Vi kommer inte köpa det förens vi är klara med mitt rum helt. Detta ska jag köpa;

Denna garderob fast i Björk och med dehär handtagen.


Sån här hylla
Och en lampa som det inte finns någon bild på.

Nu ska jag bara välja färg på tapet och väggarna. Hoppas det blir snyggt när det är klart.


När jag och pappa kommer ut från Ikea kommer ner i parkeringshuset så möts vi av detta;
image38
Duktig förare eller körde han in i vår bil? BMW gubbar som inte kan parkera, ursch
Sen när vi kommer till en annan affär och ska kolla på kranar, duschar etc. så hittar jag den här "fina" kranen.


image39


Fulaste kranen jag någonsin har lagt mina ögon på. Det fanns några till som föll ungefär samma nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0