16:e Januari

Vi hade jätte kul på tyskan idag också;
image46
Ibland kanske ni undrar om vi gör något på tyskan alls. Det gör vi, i kanske 10 min av 60 min. Idag pratade vi om bisattser. Lätt! eller nått.

Vi hade kul på NO:n också
image47

image48

image49

image50

image51

image52

image53

image54

image55

Vi var klara med frågorna man skulle göra så vi lekte med våra mobiler istället.


Vi började 10.30 imorse, jätte skönt. Vr hos sjukgymnasten innan och fick lite fler övningar jag ska göra. Jätte jobbiga. Blev svettig av dom.
Höll nästan på att säga till min sjukgymnast att hon måste var skit bra tränad som gör sånt här hela dagarna.

Nu ska jag träna tyska och sen ska jag iväg på Ug. Ska inte följa med till Saxnäs *ledsen*. Det var jätte kul förra året. Av många olika skäl, som inte behövs ta upp här. Kan säga det att jakten är det roliga.

Måste gratta Camilla som idag blev herre på teppan, Grattis!

Kommentarer
Postat av: millan

AHHHHHHHHHH HERREGUD VA DU TOG BILDER XD vissa va ju grymmt fula också!!! aja..

tack så mycket jag är stolt över mig själv :] (herre på teppan)

2008-01-16 @ 17:55:07
URL: http://cammillay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0