18:e Januari

Skön dag igår. Håltimme efter tyskan fram till efter lunch. Var hemma hos Camilla då och slappade lite. Sen var det egetarbete och då intensiv översatte vi en engelsk text som från början kommer från en tysk som om nazismen. Det var ganska kul, lärde sig nya ord. Skönt att vara klar med den, så man kan få göra något annat på engelskan.

Efter skolan var jag med Jocke. Vi är lite konstiga, vi sitter och planerar vart vi ska bo (när vi är typ 35), hur vi ska uppfostra vårt barn (en pojke och bara ett), hur vi ska skrämma bort dumma flickvänner som vi inte tycker om. Sånt här sitter vi och pratar om när vi äter middag.
Det kanske låter konstig, men just nu låter det som en självklarhet att vi kommer vara tillsammans resten av livet. Så känns det bara när man älskar någon riktigt mycket.


Har kollat runt lite på kläder, blev sån inspererad av Camillas inlägg om det.

Såhär ska jag gå klädd i sommar;

Top
De vita shortsen, inge mer

Jag vill ha linnet i blå så att det matchar mina skor och kanske ett par snyggare brillor, hittade inga fina på google.


Kommentarer
Postat av: binna

tss erkänn att du la ut bilderna på de där tjejerna för att du tände på dem! Men det är normalt.. Jocke kan ju inte ge dig allt xD hahaha :D

2008-01-18 @ 22:10:18
URL: http://silentbutdeadly.blogg.se
Postat av: Backman

Host *mummel* host

2008-01-19 @ 12:12:36
URL: http://bckman.blogg.se
Postat av: Jocke

....xD
jag försöker i alla fall xD

2008-01-21 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0