18:e Januari

Matteprov idag, gick skit bra. Var 2 uppgifter på vg - mvg delen jag inte kunde. Men ena av dem hade vi inte lärt oss och andra chansade jag på i alla fall.
Matte är svårt även fast man har mvg i det. Därför älskar jag det så mycket.

Fick tillbaka ett engelska prov också. Fick vg+. Blev lite trött på att alltid få vg+ så jag frågad läraren varför jag inte fick mvg.
- Du är såååååå nära mvg som man kan vara. Det är inte långt kvar! Precis det svaret man vill ha, not! Hade lust att skrika - Ge mig mvg då för i helvete!
Det var samma sak när jag frågade Matte läraren förut om hur jag skulle göra för att få mvg så sa han att jag behövde "mogna" i mitt räknande. Va fan betyder det?! Det löste sig tillslut, som tur var.

Hade musikal idag också. Satt och kolla på bilder på Abba hela eftermiddagen för att få inspiration till kläder. Shit var fult men ändå så coolt! Jag är lite glad att jag lever på 2000 talet faktiskt.



 



Gosh vad snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0