19:e Januari

För att man ska få en framgångsrik blogg så finns det vissa grejer man ska skriva om;
 - Sex
- Mode
- Överklass livet på Östermalm

Jag vill inte skriva om sex, lite om mode kanske och sen så har jag ju inget överklass liv på Östermalm. Jag har ett mellanklass liv i en förort söder om söder.

Fan jag kommer aldrig få betalt för att blogga! Men jag kan ju alltid försöka. Lite extra pengar i kassan skulle inte vara fel. Fast sen så finns det ju hundra miljoner andra bloggare som vill samma sak. Hmm hur ska man göra för att stå ut från mängden? 
Bli lesbisk porrstjärna och samtidigt utbilda mig till präst?
Operera brösten och gifta mig med en 50 år äldre man?
Eller vara mig själv och hoppas på lite tur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0