19:e Januari

image58
I den här artikeln så står det att två personer bli skjutna. Jag läste en kortare version av den igår.

Det står att under en fotografering för en herrtidning så kom det in två maskerade män med vapen. De sköt två stycken. Fotografen i låret och en journalist i vaden. Detta är fel. Journalisten blev skjuten i låret.
Herrtidningen som var där och fotograferarde för sitt nästa nummer var Moore.

Hur vet jag nu detta? Jo för det är min kusin som är journalisten. Jag fick precis veta av pappa att det var han som hade blivit skjuten! Hjärnan bara tömdes på tankar. Det fanns en kvar. Tänk om han hade dött.
Men han klarade sig, han mår bra.

Artikeln på Aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0