20:e januari

Jag trodde att den var utrotade. Men jag hade fel! Idag såg jag en livslevande hockeyfrilla på Jockes match. Höll på att skratta ihjäl mig, gubben såg bara för kul ut i den.


Så här ungefär men blont. Fast han var ju gotläningarnas tränare och där ute på ön är man ju lite *host host*.
Norsborg vann med 2-1 och Jocke var jätte duktigt. Bättre än vanligt.


Igårkväll var jag och Jocke hemma hos Fredde och spelade spel. Jocke undrar varför jag inte vill vara i samma lag som honom på pictionary, men det är för att vi Alltid förlorar då. Alltid! Men eftersom att jag är tillsammans med honom så måste jag även vara i samma lag som honom. Och självklart förlorade vi igen.
image59

Även fast jag är bättre än Jocke så är jag inget proffs direkt....
image60image61

Men träning ger färdighet.
Efter det körde vi ett annat spel där man var själv. Då vann jag båda gångerna. Pice of cake!

Kommentarer
Postat av: Failures

Det är skitsmart verkligen!

2008-01-20 @ 20:31:05
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0