21:a Januari

Man - nu är det din tur att amma 
"Precis som kvinnor har män mjölkkörtlar. Det betyder att även män kan amma sina barn - men det kan krävas långvarig stimulans innan mjölken rinner till."

På ett sätt sjukt men på ett annat sätt bra så att inte barnen behöver bli bundna så mycket till mamman. Så Jocke det är bara att börja, jag vill inte ha hängbröst!
Fast överlag är jag inte sugen på att få barn. Visst de är gulliga, men man kan inte ångra sig. Därför vill jag få barn ganska sent. Dessutom är karriär viktigt för mig, jag vill slå mig in i en mans dominerad värld och äga skiten ur dem.
Men vem vet, jag kanske ändrar mig och får barn när jag bli 19.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när pappan gör det heter det appa!!! kraaam

2008-01-24 @ 22:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0