28:e januari

Idag på hemkunskapen började jag blöda näsblod. Inte lite utan jätte mycket. Var tvungen att gå till skolsyster och få bomull och kylpåse på näsan. Medans jag sitter där så kommer Klimakteriekossan (Jill) förbi och undrar varför jag blöder näsblod. Jag svarade att det säkert var för att jag var stressad. Då började hon predika om yoga och en massa andra saker som tog bort stress.
När hon var klar med predikan så sa hon att jag inte borde vara stressad eftersom att jag har bra betyg och är duktig i skolan.
Men va fan, de är ju då man stressar som mest. Jag kämpar hårt för att nå mina mål = stress.
Snacka om att hon inte vet hur tonåringar funkar.


Idag så satt jag och Camilla en hel Mattelektion och gjorde ingenting. Det var genomgång på G delen på matteprovet vi hade förut. Ap-tråkigt.
Men det var kul på idrotten iallafall. Hopprep är något jag är väldigt bra på, men har man tränat länge så har man.

Och när kommer katalogerna till klasströjorna? Har beställt nya tre gånger nu! Börjar bli lite pressad nu, vill bli klar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0