2:a Januari

Ibland tycker jag inte om min hund (Puzzel). Han är förjävlig på morgonen. Imorse så började han skälla så fort mamma och pappa hade åkt till jobbet och han slutade inte! Egentligen skulle jag ha gått upp klockan 8, men jag orkade inte när puzzel höll på. Så jag somnade om, eller mer försökte, medans puzzel prang runt i hela lägenheten och skällde. Det lät som att han behövde varna mig för atombomber eller nått. Han lät lika högt som det där krigslarmet de testar första måndagen i varje månad! Nu har jag gått upp iallafall. Så då är puzzel nöjd och har gått och lagt sig vid ytterdörren. Skit hund. Fast han är ganska fin iallafall. Jocke tycker om honom iallafall, när han inte slickar på honom. Madde tycker samma sak.



Vad händer idag då?

- Städa
- Jocke kommer hit (som vanligt)
- Leka, gå ut, umgås men Puzzel
- Blogga
- Spela gitarr
- Prata med nettan om när vi ska simma



Fan nu började han skälla igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0