6:e Januari

Jocke var här igårkväll och åt hemmas hos min farmor och som vanligt försöker hon tvinga i honom mer mat än vad han kan äta. Alla göra så, mina föräldrar också. Stackarn
Efter att ha varit hos farmor gick vi hem och kollade på filmen Transformers. Låter lite barnsligt men den var jätte bra, otroligt snyggt gjord också. Mitt i filmen behövde puzzel gå ut på sin sista runda innan han skulle sova. Det var så kallt så det kändes som att öronen skulle ramla av. Puzzel tyckte det var jätte kul med snö, precis som Jocke. Så de lekte med varandra, jag var med lite också. Sen kom vi in igen och kollade klart på filmen. Klockan 12 gick Jocke hem och jag la mig i sängen om somna.

Har sovit nästan 12 timmar inatt. Vaknade av att Jocke ringde mig på mobilen.


Det blev ingen pulka igår. Madde och Johan kom hit och la sig i min säng och strula. Ursch. Men som tur var så gick de efter en stund. De skulle hem till Kajsa. Stackars Kajsa. Madde brukar klaga på mig när jag pussas med Jocke, men sen så kommer hon hit och gör det själv, I min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0