6:e Januari

Har precis kommit hem från kottens namnfest/ ankan och crippas födelsedagsfest. Vi skulle fira att kotten fått namnet Anton (fast alla säger kotten) och att Ankan (min brors tjej) och Crippa (min bror) fyllt år.

Alla satt och höll på med Kotten hela kvällen. Han är jätte gullig. Lite tjock men det är alla bebsiar. Ohh det påminner mig om när Jocke var här och mamma satte på bebis filmer från när jag var liten. HEMSKT! Jag hade en jätte stor fettvalk i varje ljumske. Jätte pinsamt. Sen några dagar senare när jag skulle till Jocke så hade hans mamma sagt att vi skulle kolla på filmer från när han var liten. Men hon hittade inte filmerna. Jocke blev skit glad för det. Men idag så hade hon hittat dem! På vinden. Så nästa gång ska jag sitta och skratta åt Jocke när han var liten och fet. Längtar!

Klicka för att stänga bilden
Kotten him self

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0