7:e Januari

Idag måste, måste, måste jag skriva uppsattsen. Måste verkligen det. Jag skulle ha gjort det redan i början av lovet, men nu sitter jag här och har inte änns börjat. Men "Rädda Jorden" uppsattsen är inte så svår. Jag har det mesta i huvudet redan som tur är. Sen så vill mamma att jag sak städa toaletterna också. Ursch! Men vill jag ha månadspeng så måste jag. Så det är väll bara att hålla andan och börja skrubba. Fast jag kan ju säga att jag har gjort det, men bara har sprutat lite rengöringsmedel på dem. Nää det märker nog mamma.
Önskar att jag hade ett jobb så jag slapp att få pengar av mamma och pappa. Bli mer självständig. Självstädig, ett härligt ord när man är 15 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0