7:e Januari

När jag och Jocke var påväg hem till honom så gick vi förbi en vit bil som det satt två killar i. De satt och rå glodde på mig. Sen när Jocke och jag gick förbi bilen så hör man hur de sättar på en låt. Shake that thing lalalala bla bla bla nått mer shake that thing lalala.... Och självklart så börjar Jocke shaka på rumpan, skit sexigt. Nää skoja bara. Jag och Jocke gick och skrattade lite och snackade skit om dem.

När vi kom hem så kollade vi på en jätte rolig film. Nu kommer jag inte på vad den heter bara för det! Får fråga Jocke sen när han kommer hem från träningen.

Satte precis på teven och såg att de visar Grey's Anatomy från första avsnittet på kanal 5. Äntligen, har saknat jätte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0