8:e Januari

Just det! Filmen hette snowbizz!


Att se Victoria Silvstedt på film var något nytt för mig. Filmen var rolig och ganska bra faktist. Rekomenderar den! Det är särsklit roligt på ett ställe.
Det ligger en tjej och en kille i en säng. Killen är vaken. Plötsligt vänder tjejen på sig och tar allt täcke. Precis när hon har gjort det så lägger hon värsta fjärten. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Men efter några sec. så vänder jag mig mot Jocke och frågar;

- Jag har väll aldrig gjort sådär?!?
Jocke börjar skratta ännu mer!
- Vad?! varför skrattar du?
- Amanda frågade Fredde precis samma sak när vi kollade på den här filmen igår.
Detta tycker jag är helt orelevant!
- Men seriöst jag har vi INTE gjort sådär!
Jocke kollar på mig och svarar;
 - Nä det har du inte.
Jag vänder mig mot teven och fortsätter kolla.
- Bra

Man måste ju fråga för att vara säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0