8:e Januari

Jag och Nettan var och tränade i gymmet idag. Nettan körde på riktigt hårt. Vilket jag inte gjorde. Kände av knät när jag cyklade.
När jag och Nettan kom dit så var det en gubbe där. Han såg jätte läskig ut. Och så hade han byxorna upp till armhålorna, jag lovar! Lite komiskt.


                                   image27         
                             image28                                       image29


                                                            

Nettan ber till mig Träningsguden. Hon vill ha min gudomligt vackra kropp. Eller så stretchar hon bara. I don't know.
Och så kör hon riktigt hårt på träningsmaskinen för att impa på 50+ gubben som var där samtidigt. Jag tror hon har nått för äldre killar. Är inte säker, men jag tror skarpt på det. Shit vad hon kommer slå mig om hon läser det här. För jag fick inte säga det till någon. Opps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0