9:e Januari

Jag har gymnasieångest. Det är en svår sjukdom som ibland kan leda till att personer får men för hela livet. Ända kända botemedlet är att kolla på sexiga killar, gå på öppet hus och spela xbox 360. Jag har tillgång till alla dessa saker, men alla har inte lika mycket tur som mig. Så skänk en tanke till alla 15/16 åringar (och Angelika) där ute med denna svåra sjukdom som drabbar 2 av 3 ungdomar nu på våren.


 

Nä men jag har faktist ångest inför gymnasievalet. Vilken linje ska jag gå? På vilken skola? Tänk om jag väljer fel? Tänk om ingen gillar mig? Tänk om jag är sämst i klassen?!?

Just nu står det mellan tre gymnasium. Jag vill hälst gå Nv-Medicin men Nv-Nv är nog också kul.


Tullinge gymnasium, Didaktus eller Mikael Elias Teoretiska. Den sista Trasch talkade jag och binna när vi var på gymnasiemässan, men skolan värkar ganska schysst. Ska dit på öppet hus på Torsdag. Ska ockå till Tullinge gymnasium på prova-på-dag den 21/1 och didaktus den 22/1 tror jag det var, är inte säker.


Kommentarer
Postat av: Simone

Så..vilken skola blev det? ^^

2008-08-18 @ 10:51:37
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0