10 mars

Lite nöjd med mig själv idag. Har fått veta att jag har höjt från VG till MVG i tre ämnen. Det betyder att jag har 285 p, känns skönt nu när det bara är 3 höjningar kvar till 300 p, mitt mål.
Vill få 300 p så att jag verkligen är säker på att jag kommer in på Mikael elias teoretiska.

Just nu sitter jag och pluggar och slö kollar på outsiders. Inte så kul idag, man vill ju se riktigt sjuka saker. Inte en kille som är 211 cm när han är 15 år. Lite konstigt kanske, men inget som jag blir förvånad över.

Dags att plugga vidare.


Kommentarer
Postat av: ankan o kotten

asbra malin! blir lite stolt över dig! kotten vill bli lika smart som faster!!! kraaam

2008-03-11 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0