12 mars

Mina föräldrar berättade igår att jag är kobent (?). Jag hade ingen aning att jag var det, men nu förstår jag varför mina knän slår imot varandra när jag springer. Jätte irriterande. Fast de sa att jag inte var lika kobent som min syrra. Så jag måste kolla på hennes ben hur hon går för att förstå vad de menar.

Idag är det onsdag = sovmorgon. Men självklart så glömde pappa och mamma det imorse. Jag vet inte hur tidigt det var, men de kom in och fråga om jag inte skulle gå upp nu. Då väckte de mig ur en jätte härlig dröm, självklart. Jag vaknar alltid när jag kommer till det bästa i drömmar. Önskar att jag kunde drömma lite snabbare på nätterna.
Men men, gick upp klockan halv 9. Lite för sent, men det spelar ingen roll. Det är bara skönt.
Och eftersom att det är onsdag idag så ska Älsklingen följa mig till skolan, eller jag hoppas att han gör det idag. Det ger flaschbaks till när pappa brukade följa mig till skolan när jag gick i låg- och mellanstadiet. Det var tider det. Nu går han när jag kliver upp på morgonen.

Och nu till det roligaste, igår fick jag veta att jag har 300 p! Så skönt! Nu kanske jag ska gå lite högre. 310 p?

Prognoskarta för i dag, uppdaterad onsdag 12 mars. Bild: SVT.
Skit väder!
Camilla kom tillbaka så att vi får sol!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va fan jag är inte kobent!!

2008-03-12 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0