13 mars

Sitter och håller på med beställningen för klasströjorna. Jag trodde inte att det skulle vara så här jobbigt. Och att mina klasskompisar är sega på att beställa gör det hela inte bättre. Men nu så går det inte att beställa längre, fast pengarna ska in och det lär ta tid också. Suck.

Men det är många som stöttar mig och säger att jag ska säga till om jag vill ha hjälp. Tack!
Men det kommer gå fin fint. Nästa vecka ska jag ringa ett samtal till Minitryck för att ordna lite saker.



Idag är det 10 månader sen jag och Älsklingen blev tillsammans. Älskar dig! <3

image225

Kommentarer
Postat av: Jocke

Älskar dig med!

2008-03-13 @ 20:42:53
URL: http://mylife219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0