15 mars

Är nu ute på landet. Det ser ut som vanligt, lägger upp bilder när jag kommer hem.
image226image227image228

När vi skulle ta båten ut hit så startade inte motorn. Efter mycket pill som bestämmde mamma och pappa att vi skulle ro ut, Eller mer att pappa skulle ro ut. Sen när vi äntligen kommer ut så är huset svin kallt och elden värgrar ta sig. Så det är fortfarande jätte kallt även fast vi har varit här ut i 2 timmar. Jag känner inte mina fötter, de är så kalla.
Nu sitter vi iallafall och äter lunch och kollat på TV. Vi har ju bara 7 kanaler här ut ( var av ingen är kanal5 *snyft*) så det finns inte så mycket att välja på. Men jag har datorn och en del läxor som kompisar.


Ps. Jocke, jag ångrar att jag lämnade godiset hos dig! Är så sugen just nu!


Kommentarer
Postat av: MILLAN

haha stackare kallt och elandigt i Sverige. Har ska man ju inte precis klaga pa vadret. Mojligtvis lite far hett. 36 grader i skuggan idag xD Men det ar bara nicee. badar, solar, shoppar och ater. ja Thailand ar SUPER!!

2008-03-15 @ 16:22:10
URL: http://millanmedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0