15 mars

Vädret här ute är värkligen annorlunda. Det går i lopar. Snö, regn, sol, snö, regn, sol, snö, regn, sol. Vindarna byter även av varandra. Vindstilla, blåsigt, vindstilla, blåsigt, vindstilla, blåsigt. Sista jag var ute var det Snö och blåsigt. Så nu borde det vara regn och vindstilla(?).


Och till MILLAN säger jag bara: Fuck you!
Dessutom så ska du bara veta hur mycket du har missat i skolan, ojojoj! Men jag hoppas att du får en fortsatt trevlig resa i Thailand, ego som lämnar mig hemma!

Kommentarer
Postat av: MILLAN

HAHA jag tar igen det latt sen! na men har skriver jag dagbok pa tyska varje dag. nu borde ja fan fa mvg alltsa xD haha hare gott dar hemma saknar er !!

2008-03-16 @ 17:48:56
URL: http://millanmedy.blogtg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0