16 mars

Just nu ser jag ut som en kines. Klev precis upp ur sängen och blev örfilad av solen. Det är riktigt ljust ute och solen är jätte varm och skön. Jag ska ju inte klaga, det var ju det här jag ville ha, men mina ögon är inte vana efter en hel vecka med mörker. Så de vill inte öppna sig ännu.

Älsklingen har köpt ett Tv-spel till sin Xbox 360. Han är helt fascinerad och älskar det. Så nu är det bara för mig att lära mig kontollerna. Kan ju erkänna att det tog riktigt lång tid att göra det till hans andra spel Cod. Ska bli kul att se hur det här går.

Nu är det dags för frukost, vad kan det tänkas bli. Macka med salami, jätte exklusivt. Men jag är snart hemma som tur är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0