19 mars

Samtalet gick bra. Min lärare satt och öste beröm över mig. Det var skönt, jag brukar inte få det av mina lärare eftersom att jag alltid presterar bra medans dumhuvet vid bordet bredvid får cred så fort den lyckas med en G uppgift. Skit jobbigt. Jag blir inte direkt uppmuntrad att arbeta eftersom att jag sällan för höra att det jag gör är bra. Men igår fick jag det, så idag går jag till skolan med nya krafter.
Alla behöver få veta att det är bra, annars känner man sig bara medelmåtta och orkar inte göra nått.

Idag börjar jag halv 11, jätte skönt. Så nu ska jag plugga lite innan skolan börjar.
Dessutom är jag ledig imorgon för att jag ska ut till landet.

Kommentarer
Postat av: Tjudy

"Never get angry at stupid people"

2008-03-19 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0