2 mars

Skola imorgon. Det ska bli skönt att få lite rutiner i livet igen. Närmaste veckan kommer vara plugga-sönder-hjärnan-vecka, eftersom att jag inte pluggat tillräckligt på lovet.
Men som tur är så är det idrottsdag på torsdag, så då ska jag bowla. Ska bli riktigt kul, får se om jag spelar skiten ur de andra, pinsamt att förlora.

Har umgåts med Älsklingen hela veckan så nu får det bli lite paus. Annars blir vi nog trötta på varandra och det vill jag ju inte. Att umgås för mycket är tyvärr inte bra.


Omnis una manet nox - Samma natt väntar oss alla


Kommentarer
Postat av: Tjudy

If Your night is the same as mine, we will sleep very calmly, both of us. If not, then at least I will sleep comfortably.

2008-03-02 @ 22:39:45
Postat av: jossan <3

Ahh, ja ska också bowla!! Men vi får säkert olika tider. Too bad, för jag skulle lätt vunnit över dig (om ja fick sånna där staket :P )

2008-03-03 @ 08:19:57
URL: http://missnowflake.blogg.se
Postat av: Jocke

de e svårt att tröttna på dig!
Love has no time you know, idag så kändes de värkligen så!:)

2008-03-03 @ 16:01:47
URL: http://mylife219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0