3 mars

image200
Burrrr
image201
Ge mig sol!

Gick upp för en en stund sen. Var riktigt sugen på att gå till skolan. Jag Kollade ut genom fönstret och vad såg jag då?.......SNÖ! Jag blev helt matt i kroppen och gick och la mig igen. Jag orkar inte med det här. Jag behöver sol, min kropp pallar inte mer kyla. Jag vill ha värme, jag vill ha sol!

Men men, jag drog mig upp efter ett tag och nu sitter jag här och äter frukost. Skola idag, äntligen. Men det är ju bara 3 veckor kvar till påsklovet.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack så mycket! ska rota fram paketet vart dte nu är nånstans.

2008-03-03 @ 16:49:50
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0