6 mars

Bowlingen gick jätte bra. Kom tvåa med 1 poäng efter kurry som vann. Blev verkligen sur, är lite dåligt förlorare. Men jag var inte lika dålig som Camilla iallafall. Hon hade en särskild teknik som jag inte förstår mig på. Använde sig av handleden så i slutet hade hon så ont att hon nästan var helt invalid där. Stackarn, men det löser sig nog. Ankan var bra första serien, men sen så gick det bara nedåt. Hon kom på sista plats, efter att ha lett efter första serien stort.
Men men, hade skit kul idag. Älskar bowling....när det går bra för mig.


image208image209image210
image211
Disco!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tror du brås på din syster, jag är GRYM på bowling. Kanske ska ha det som familjeaktivitet någon gång :-)

2008-03-06 @ 12:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0