9 mars

MSN är verkligen ett ställe där folk uttrycker sina känslor för mycket. För många gör det genom att skriva sin känslor i "personligt meddelande" efter namnet. Oftast så är det saker som : Du är kingen utan k, cp barn, du är sjuk i huvudet, hatar dig jävla .... Osv.

Det står inte vem det gäller, det känns som att de vill att man ska fråga vem det är och där med få uppmärksamhet.

Jag själv skiter fullständigt i vem och vad som har hänt och dessutom tycker jag bara det är barnsligt att uttrycka sig sådär. Ibland känns det som att mina MSN-kontakter/klasskamrater ligger på en 6 årings nivå. Allt handlar om uppmärksamhet och att alla andra har fel. De har svårt att se saker ur andra perspektiv, för de själva kan ju aldrig ha fel. Jag kanske också är så, då ber jag om förlåtelse, för jag hatar egoistiska personer som beter sig på det sättet.

När det gäller egoistiska personer så är mitt tålamod kort. Dessutom så kommer jag att får höra allt om det i skolan imorgon, skit intressant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0